کانال تلگرام رسمی کلش - برای ورود اینجا رو کلیک کنید

http://clashplayer.ir/wp-content/themes/ClashPlayerNew/FINAL.gif

 

 

http://clashplayer.ir/wp-content/themes/ClashPlayerNew/images/ads.gif

 

⭕️ اسم کلن : این جا جای تبلیغات کلن شما می باشد
🌀تگ کلن :این جا جای تبلیغات شما می باشد
🏆 کاپ ورودی : اینجا جای تبلیغات شما می باشد
📃 توضیحات کلن : اینجا جای تبلیغات کلن شما می باشد .

 

خانه / آموزش / آموزش و ترفند / آموزش تغییر ایمیل اکانت کلش رویال

Change-Email آموزش تغییر ایمیل اکانت کلش رویال

“آموزش تغییر ایمیل اکانت کلش رویال”

خیلی ها درخواست کرده بودن که ایمیل ما هک شده یا میخوام ایمیل بازیمو تعویض کنم,آیا راه حلی هست؟

بهتون در این مطلب آموزش میدیم که چطور میتونید ایمیلتون رو عوض کنید تا از شر هکر ها و یا آدم ها متغلب راحت بشید.

برای دیدن این آموزش به ادامه مطلب مراجعه کنید

نکته:این آموزش برای بعضی ها جواب گو نیست چون ممکن است سوپرسل دلیل شما را قبول نکند.

آموزش :

می دونید که خیلی از بازیکنا میخوان به دلایلی ایمیل بازی رویال رو تغییر بدن
اول بگم خدمتتون که این کار به صورت عادی امکانپذیر نیست و شما باید ایمیلی به شرکت سوپرسل بفرستید و اونها رو مجبور کنید تا این کارو براتون انجام بدن

شاید ایمیل شمارو تعویض کنن و یا نه ولی بهترین راه حل همینه

روی چرخ دنده در سمت راست بالا کلیک کنید و به تنظیمات برید و قسمت Help & Support رو کلیک کنید

photo_2016-03-16_14-04-41 آموزش تغییر ایمیل اکانت کلش رویال

نکته : چون در اینجا بخشی برای تغییر ایمیل وجود ندارد ما از انتقال اکانت و تغییر ایمیل با سوپرسل تماس میگیرم !

حالا طبق عکس ها به جلو بروید.

photo_2016-03-16_14-04-36 آموزش تغییر ایمیل اکانت کلش رویال

photo_2016-03-16_14-03-53 آموزش تغییر ایمیل اکانت کلش رویال

photo_2016-03-16_14-04-45-copy آموزش تغییر ایمیل اکانت کلش رویال

photo_2016-03-16_14-04-33 آموزش تغییر ایمیل اکانت کلش رویال

Hello . im working for majestic and using the email of this company for playing Clash Royale .but i am going to leave it to work in a new one . after i leave , my email will obviously be removed , so i want you to remove my email that synced with my account and then sync with new email adress . Please Help Me

Thanks.

ترجمه این متن این میشه که من در یک شرکت کار میکنم و ایمیل مربوط میشه به این شرکت.حالا من میخوام از شرکت جدا بشم و در صورت امکان ایمیل من که به بازی سینک شده رو تعویض کنید. تشکر!

در عرض یک تا دو روز به شما پیامی داده میشه که آیا موافقت میشه یا نه
شاید سوالات دیگری رو هم بپرسن پس آماده پاسخگویی باشید
اگه سوپرسل دلیل روتون رو قبول نکرد یه دلیل قانع کننده بنویسید که سوپرسل دلش به رحم بیاد D:

موفق باشید.

درباره aDmin

168 دیدگاه

  1. همه درخواست هاشو بلدم بجز این درخواست
    دقیقا چی میخواد؟
    Screenshot of the first gem purchase receipt made on your game account.

    aDmin پاسخ در تاريخ مهر ۱۰ام, ۱۳۹۶ ۶:۰۸ ب.ظ:

    رسید پرداخت خرید جم در بازی

  2. سلام داداش این گزینه‌ی how do i transfer my account new android device? برای اکانت من نمیاره نمیدونم چرا؟؟
    علتش رو شما میدونید ؟ فک کنم این گذینه حذف شده
    ممنون میشم زود جواب بدید
    سپاس

    aDmin پاسخ در تاريخ مرداد ۲۳ام, ۱۳۹۶ ۱۰:۲۲ ب.ظ:

    مهم نیست موضوع هر چی زدید حله

  3. سلام من اطلاع دقیقی از زمان ساخت بازی ندارم باید چه کار کنم

    aDmin پاسخ در تاريخ مرداد ۲۲ام, ۱۳۹۶ ۱:۰۷ ق.ظ:

    حدودی بگید مثلا
    بین ماه های مهر تا دی
    و…

  4. سلام اقا واسه من کدو فرستاد طریقه استفاده کردنش چیه چیکارش کنم؟؟

  5. سلام اقا این واسه ون کدو فرستاد چیکارش کنم طریقه استفادش چیه؟

  6. سلام بهم پیام دادن که ایمیل رو قطع کن و با ایمیل دیگه وارد شو اما دقیق متوجه نشدم که منظورشون اینه کلا جیمیل رو حذف کنم یا نه تو play games یا جای دیگه داخل خود جیمیل متصل بودن به بازی رو ریموو کنم کدومشه؟؟

    aDmin پاسخ در تاريخ مرداد ۴ام, ۱۳۹۶ ۱:۱۷ ب.ظ:

    google play منظورشونه و در بازی قطع کنید (دکمه اتصال قرمز بشه )

  7. سلام وقتی جواب بدن جوابش چجوری به من میرسه تو کلش رویال یا تو جیمیل

    aDmin پاسخ در تاريخ تیر ۱۳ام, ۱۳۹۶ ۱۰:۱۸ ب.ظ:

    توی بازی

  8. به من این پیامو فرستادن چیکار کنم
    مرحبًا أيها المتحدي،

    نشكرك على التواصل معنا من جديد وعلى لعب العابنا!

    سيدي العزيز، حتى تتمكن من تغيير البريد الإلكتروني المرتبط باللعبة عليك إتباع التالي:

    ۱) قم بإنشاء حساب Gmail جديد من داخل موقع Gmail.com.
    ۲) قم بتحميل تطبيق Google Play Game App من داخل تطبيق سوق Play.
    ۳) قم بإضافة الحساب الجديد في تطبيق Google Play Game App.
    ۴) قم بإنشاء حساب Gamer ID من داخل تطبيق Play Games.
    ۴) قم بالدخول الى إدارة الحسابات من التطبيق >حساب Google وقم بحذف الحساب القديم.
    ۵) قم بالتواصل معي من جديد حتى نتابع الإجراءات.

    شكراً لتفهمك 🙂

    aDmin پاسخ در تاريخ تیر ۵ام, ۱۳۹۶ ۱۱:۰۶ ق.ظ:

    چرا عربیه !!
    بزنید
    Please Speak English !

  9. سلام از من اسم شرکتو خواسته چی بگم?

    aDmin پاسخ در تاريخ تیر ۱ام, ۱۳۹۶ ۱:۲۹ ب.ظ:

    اوه !
    خب بزنید شرکت ندا گستر
    Neda Gostar
    یا مثلا توی شهرتون یک شرکتی ( معروف نباشه ) نام ببرید

  10. سلام من در بار اولی جیمل رو اشتباه نوشتم دیگ نمیتونم دوباره جیمل را بنویسم؟؟؟

    aDmin پاسخ در تاريخ خرداد ۲۳ام, ۱۳۹۶ ۱۰:۴۷ ق.ظ:

    مهم نیست اصلا

  11. خیلی ممنون که به سوالات ما سریع پاسخ میدی.
    سوال بعدی من این بود که اون پیامی رو که شما گفتید ارسال کنیسم برای تغییر جیمیل رو من ارسال کردم ولی الان ۳ روز بیشتر هستش که بهم جواب ندادن.
    مشکل از چیه؟ آیا میشه یک متن دیگه ای بدید تا من ارسال کنم?

  12. آیا میتوانم یک جیمیل دیگه به کلش رویالم وصل کنم یا نه؟؟؟

    aDmin پاسخ در تاريخ خرداد ۱۱ام, ۱۳۹۶ ۹:۲۹ ق.ظ:

    بازی فقط روی یک جیمیل سیو میشه

  13. سلام و خسته نباشید خدمت شما.
    برم سر اصل مطلب،من رفتم توی تنظیمات جیمیلم که توش اکانت رویال وصله. از قسمت تنظیمات رفتم به قسمت برنامه های متصل به جیمیل و از اونجا برنامه ی کلش رویال رو قطع اتصال کردم(remove).
    الان تکلیف چیه؟
    باید چیکار کنم؟

    aDmin پاسخ در تاريخ خرداد ۱۱ام, ۱۳۹۶ ۹:۳۲ ق.ظ:

    شما درخواست تغییر ایمیل رو میدید ، بعدش ازتون میخواد که جیمیل مربوط رو قطع و حذف کنید ( همین کاری که کردید )
    بعدش شما به سوپرسل میگید که من قطع کردم و… بعدش چند تا سوال میپرسه و بعدش میگه که هر جیمیل جدیدی وصل کنید به بازی روی اون ذخیره میشه ، کلا از همه دیوایس ها + ایمیلی که ذخیره کردید حذف میشه.

  14. اصن گزینش نیستش اخریه؟

  15. سلام خسته نباشید
    مرسی بابت راهنماییتون
    من به سوپرسل پیام دادم و به همه سوالاتش جواب دادم و بمن این پیام رو فرستاد
    Hi Challenger,
    Thanks for your message!!
    I understand that you want to change your current Google Play linked to your game account “امیر حسین” XP 9 to a new Google Play. Not to worry, just follow the below steps:
    – Log out of the Gmail that is currently present on your device.
    – Log in with your desired Gmail on your device.
    Once you log into the device with your new desired Gmail, just message me back with the confirmation and I’ll take care of the rest.
    Hope to hear from you soon!!
    Regards,
    لطف میکنید ترجمه کنید دقیقا چی گفته و باید چیکار کنم؟!
    مرسی از سایت خوبتون

    aDmin پاسخ در تاريخ خرداد ۴ام, ۱۳۹۶ ۱۰:۰۷ ق.ظ:

    میگه ما میدونیم که شما موفق شدید به بازیابی اکانت !
    مراحل زیر رو برید :
    ۱- از جیمیلی که الان لاگین ( وارد ) هستید خارج بشید.
    ۲- یا یک جیمیل جدید که قصد دارید روی اون ذخیره بشید وارد بشید.
    ۳- سپس به ما بگید !

    بعد از انجام مراحل متن زیر رو بنویسید.
    I am complete All step !

  16. سلام
    من یه اکانت خریدم
    فروشنده آدرس جیمیل و… داد
    ولی فروشنده با اپل آیدی هم بهش وصله و حالا با اینکه رمز جیمیل و… رو تغییر دادم بازم رو اکانت هستش…
    نمیدونم قبل من رو چه گوشی هایی بوده اما میدونم تقریبا چه تاریخی اکانت رو ساخته…
    ضمن اینکه من برای اکانت جم خریدم و توکنش رو هم دارم.
    بنظرتون داشتن توکن خرید، دلیل خوبی میشه برای اینکه بازی مال منه؟

    aDmin پاسخ در تاريخ فروردین ۱۶ام, ۱۳۹۶ ۳:۱۵ ب.ظ:

    سلام بله

  17. این کار را کردم و بعد از دیسکانکت انگار باید به یه جیمیل جدید کانکت بشی و جیمیل جدید را زدم ولی چراغ قرمز میمونه که طبق قسمت اخر پیام انگار باید صبر کنم تا سبز بشه از طریق سوپرسل؟
    درسته عایا؟

    aDmin پاسخ در تاريخ فروردین ۱۵ام, ۱۳۹۶ ۷:۴۷ ب.ظ:

    بله پی ام بدید سوپرسل که ایمیل رو قطع کردید بعدش برسی می کنند ایمیل میدن دوباره

  18. مرسی ادمین عزیز بخاطری که به سوالتمون با حوصله جواب میدین واقعا لطف داری مرسی عزیزم

  19. سلام دوست عزیز
    من تمام مراحل پیش رفتم و سوالا درست جواب دادم.الان سوپرسل پیام داده برای تعویض ولی نمیدوفهمم باید چکار کنم دقیقا.متن پیام اخرشون اینه:
    Hi Challenger,

    Thanks for writing back to me.

    Thank you for providing us your account details. I request you to please follow the below steps:

    ۱٫ Open your game, go to settings.
    ۲٫ Click on connected(Google Play Sign-in), it will disconnect your current google + account from your game temporarily.
    ۳٫ Now Click on Disconnected, you will see a pop-up, choose your desired google + account which you want to link with your game.
    ۴٫ You will still see it as disconnected, just contact us and give us the confirmation.

    So that I can go ahead and unlink your Google + account from here and your desired one will automatically be linked with your game.

    Keep me posted!

    Have a Great Day ahead!

    aDmin پاسخ در تاريخ فروردین ۱۵ام, ۱۳۹۶ ۱:۵۴ ب.ظ:

    میگه توی تنظیمات ایملیلتو قطع کن بعدش قطع کردی دوباره درخواست بده

  20. یعنی چی؟جواب چی بدم؟
    Hi Challenger,

    Thank you for writing in!

    I see that you wish to switch the Google Plus account connected to your “عسل” level 10 account. I’m happy to assist you with it. Please provide us the below details of you
    account:

    ۱ When did you start playing the game (mm/yy)?
    ۲ Where did you create your account(country)?
    ۳ How many different devices are you playing from, and what models are they?

    Looking forward to your reply!

    Have a Great day!

    aDmin پاسخ در تاريخ فروردین ۱۴ام, ۱۳۹۶ ۱۰:۰۹ ب.ظ:

    سلام، توی نظرات جواب دادم بالاتر هست.

  21. اره فقط اطلاعات درست رو به سوپرسل مثل زمان ساخت بازی وشهر و گوشی هایی ک وصل بودی رو بدی.میتونی جیمیلو عوض کنی.البته چون اطلاع داشتم گفتم بهتون منطور دیگه ای نبود

    aDmin پاسخ در تاريخ فروردین ۱۴ام, ۱۳۹۶ ۲:۵۸ ب.ظ:

    مرسی عزیز

  22. باسلام خدمت مدیر محترم کانال.ازتون کمال تشکر رو دارم بخاطر وقت گرانبها تون ک واسه ما میذارین و بنظراتمون پاسخ میدید.ببخشید سوال این بود که یک فردی برای دو روز به جیمیلم دسترسی داشت و به بازی کلش رویالم وصل شده ولی جیمیلو از توی گوشیش پاک کردم و رمزم عوص کردم سوال این هست با توجه به اینکه دیگر جیمیل ورمزو نداره اگر اپدیت جدیدی واسه بازی بیاد بعد اپدیت کردن بازی دوباره میتونه وصل بشه به بازیم مثل قبلا ک وصل بود؟؟؟باتشکر

    aDmin پاسخ در تاريخ فروردین ۱۴ام, ۱۳۹۶ ۳:۰۰ ب.ظ:

    سلام عزیز
    خیر موقع ورود رمز و یوزر پسورد رو می خواد و در اکثرا مواقع میگه رمز اشتباه هست و رمز جدید رو باید وارد کنید.
    در صورتی که باز هم وارد شد می تونید از طریق آموزشی که در سمت چپ سایت هست به سوپرسل ایمیل بدید و دیوایس یا افرادی که نمی شناسید رو از بازی بندازید بیرون برای همیشه !

  23. من به دلیلی مجبور شدم گوشیم رو ریسید فکتوری کنم جیمیل هام پرید الان اون اکی که رویالم رو توش ذخیره کرده بودم رو ندادم نمیدونم چی کار کنم میچه جایی سیو کرد الان توی فیسبوک دخیره کردم ولی همش باید فیلتر شکن روشن باشه

    میشه با جیمیل رفت توی یه اک دیگه با فیسبوک برگشت توی اکانت خودم

    یه سوال دیگه میشه وقتی جیمیل رو نداری ایمیل رو عوض کنی از همین راهی که گفتین

  24. بازار بنداز تو جوب اب ببره برو مستقیم گوگل پلی دانلود کن

  25. همه کارهارو انجام دادم ‌.
    این اومد !!!
    باید چیکار کنم ؟
    میرم میزنم روی Sign In توی رویال به جیمیل دلخواهم ، سبز نمیشه .
    لطفا کمکم کنید .

    Hello Challenger,

    Thanks for the details!

    I am glad to inform you that I have removed the Google + ID from the account. Now you will be able to save your account using desired Google + ID.

    If you have any more queries or comments regarding Clash Royale, do not hesitate to let me know. I will be happy to assist you in every way I can.

    See you in the Arena!

    aDmin پاسخ در تاريخ اسفند ۲۶ام, ۱۳۹۵ ۱۲:۵۸ ب.ظ:

    گوگل پلاس دارید؟

  26. بعد از این مراحل چطور ایمیل جدیدمونو برای سینک کردن به سوپرسل اطلاع بدیم؟؟؟

    aDmin پاسخ در تاريخ اسفند ۱۵ام, ۱۳۹۵ ۳:۱۶ ب.ظ:

    کد رو بزنید ست میشه

  27. Hi Challenger

    Thanks for the confirmation.

    Your “M.R.Z” account is temporarily banned for the next 48 hours. No need to worry, as during this period we will verify your ownership and will help you safeguard your account from further unauthorized access.

    Until we get back to you with further assistance, please be patient and wait for our response.

    Have a pleasant day!

    چی نوشته ؟!
    الان دیگه اکانتم باز نمیشه … کد هم نداد …
    چی میشه حالا ؟!

  28. خیلی ممنون .
    فقط بعد اینکه کد رو فرستاد به من ،
    کد رو چیکار کنم ؟!
    چجوری استفادش کنم ؟!

  29. Hi Challenger,

    Well, the Facebook numerical ID is not correct but we are proceeding ahead. As we want to make sure that any compromised account finds its original owner. Let’s run a 2-step verification process to determine ownership.

    ۱٫ If you have not yet changed your Google Play (Android) and Game Center (iOS) passwords, do it NOW, using secure passwords. It’s absolutely necessary to prevent third-party access in the future.

    ۲٫ We will need to ban this account for a short period, but not before you confirm and approve of this. After the ban is over, if we have not received any other requests for the concerned account, then we will proceed with the recovery process. This should safeguard it from unauthorized access.

    Please reply after you have changed your passwords, and to let me know if we may proceed with the ban. I would like to thank you for your patience.  We’ll inform you as soon as ownership has been confirmed.

    Remember: never, ever share your login information with anyone, no matter how good their intentions may seem!

    Best regards,

    الان من چیکار کنم ؟!

    aDmin پاسخ در تاريخ بهمن ۵ام, ۱۳۹۵ ۸:۲۹ ب.ظ:

    میگه اکانتتون به مدت ۲روز برای تعیین صاحب اصلی مسدود میشه ایا می خواید این درخواست رو قبول کنید ؟
    شما بنویسید :
    Yes I am confirim
    بعدش یه کد میده بهت

  30. داداش یه گزینه ی دیگه بگید این گزینه وجود نداره اصلا

    aDmin پاسخ در تاريخ دی ۲۵ام, ۱۳۹۵ ۸:۴۲ ق.ظ:

    فرقی نداره به گزینه دیگه بزنید مهم متنشه!

  31. سلام من هرچی how do transfer رو میزنم نمیاره
    مشکل از چیه لطفا پاسخ بدید

    aDmin پاسخ در تاريخ دی ۱۸ام, ۱۳۹۵ ۷:۳۸ ب.ظ:

    یه مورد دیگه انتخاب کنید

  32. دادا خیلی گشتم پیدا نکردم یک یار دیگه هم به من بگو توروخدا

  33. سلام من برای گرفتن اکانتم مراحل را رد کردم و سوال از سایت میپرسیدم وبعضی را جواب میداد وای اینیکه میگم رو نه من از شما یک خواهشی دارم اگر میشود این متن را برام ترجمه کنید و بگو یید که در جواب این متن چه بگویم Hi Challenger,

    I’m happy to help you today!

    I see that you have lost your account. Let’s start with the verification process. This helps ensure that your account finds its way to the right owner. We don’t want it falling into the wrong hands!

    Please reply with the following information (sorry if we’re asking for the same details a second time):

    • Approximate date and time of your last playing session:
    • When (mm/yyyy) and where (city & country) did you create your lost account?
    • How many different devices are you playing from, and what models are they?
    • What Card did you upgrade last?

    Please answer all above questions! We cannot query your account without them.

    I will cross-reference your answers with our data and reply ASAP.

    Warm Regards, این رو فرستادم میگفت تو نظرات هست ولی من ۲ و ۳ گشتم نبود اگرمیشود لطفا این را برای من ترجمه کنید

    aDmin پاسخ در تاريخ دی ۱۲ام, ۱۳۹۵ ۵:۱۸ ب.ظ:

    توی نظرات هست عزیز

  34. سلام من اکانت کلش رویالمو از روی جیمیل پاک کردم الآن پیغام دادم به سوپرسل میتونه برگردونه اکانتمو ، جیمیلم دارم ولی اکانت نیست روش فقط اطلاعاتشو دادم بهش اینو فرستادم?
    Hi Supercell Support team,
    I have lost my Clash Royale account. Please help me recover it. Here are my lost account details:

    My Username is امین
    My account level is 10
    My Clan name is x.boys.x
    I created this account in 2016 July

    Thank you very much!

  35. سلام من اکانت کلش رویالمو از روی جیمیل پاک کردم الآن پیغتم دادم به سوپرسل میتونه برگردونه اکانتمو جیمیلم دارم ولی اکانت نیست

  36. داداش شما میگید تو نظرات جواب دادید من پیدا نکردم میشه یهکم راهنمایی کنید لطفا

    aDmin پاسخ در تاريخ آذر ۱۷ام, ۱۳۹۵ ۳:۴۳ ب.ظ:

    – ماه و سال و شهر و کشوری که توش اکانتتون رو ساخیتد؟
    – مدل و دیوایس هایی که به این اکانت وصل بودند ، مثلا iphone,sony zr و….
    – اگه جم خریدید رسید پرداخت رو برای ما ارسال کنید در غیر این صورت هیچی ننویسید.

  37. سلام خسته نباشید سوپرسل این جواب رو برام فرستاده لطفا بگید چیکار کنم Hi Challenger,

    Thanks for reaching out to us.

    If you still want to change your Google account, I can clear the Google account that is linked to your game and link it to a new one. If that is OK with you please get back to me with all of the following information about your game:
    ۱٫ When (month and year) and where (city & country) did you create it? 
    ۲٫ What devices do you use to play on your account? Please list all, and specify model (e.g. “iPad 1G”, “HTC One”, “iPhone 4S” etc.)
    ۳٫ If you ever made a gem purchase on your account, please also send me a copy of your first gem order. If you don’t know where to look for it, click here for instructions on iOS orders (http://support.apple.com/kb/ht2727), and here for instructions on Android orders (https://support.google.com/googleplay/answer/2850369?hl=en&ref_topic=3245921).
    I will cross-reference these details with the data in our systems and then get back to you as soon as I can. We know how much our players’ accounts mean to them!

    Please let me know if you have any other questions or comments.

    See you at the Arena!

    aDmin پاسخ در تاريخ آذر ۱۶ام, ۱۳۹۵ ۱۱:۴۴ ب.ظ:

    تو نظرات یه بار جواب دادم عزیز!

  38. سلام خسته نباشید ممنون از سایت خوبتون
    یک سوال داشتم من اکانت کلش رویال و کلش اف کلنزم تو یک اکانت جیمیل هستن حالا میخوام جداشون کنم و اکانت کلش رویالم رو به یه اکانت جیمیل دیگه انتقال بدم آیا امکانش هست و چطور؟

    aDmin پاسخ در تاريخ آذر ۴ام, ۱۳۹۵ ۱۲:۵۱ ق.ظ:

    تو بازی مورد نظرتون برید ، درخواست تغییر ایمیل رو ارسال کنید..
    آموزش تو همین پست هست عزیزم

  39. ببخشید باید براشون انگلیسی بنویسم که تغییر جیمیل میخوام بدم

    ali پاسخ در تاريخ آبان ۲۲ام, ۱۳۹۵ ۱۱:۴۵ ب.ظ:

    ببخشید به من این پیام و داد کمکم کنید خواهشا
    Hey Challenger,

    Thanks for writing in. I’m Siena here to assist you.

    Apologies for replying in English. At this time, I am unable to provide an answer in your language. These are the Clash Royale supported languages: English, French, German, Italian, Arabic, Portuguese, Spanish, Turkish, Dutch, Russian, Korean, Chinese, Japanese.

    I feel sorry to hear that your account has been compromised. This happens if you reveal your login details with others. Be happy. I’ll surely help you to recover your account.

    If you feel your Gmail account is hacked then please google support (https://support.google.com/googleplay/answer/3107761) to recover your Gmail account.

    However, if you find any suspicious activities in your account then please come back with your account “EILIYA” details:

    ۱٫ When (month and year) did you start installed the game?
    ۲٫ Where (which city and country) did you create your account?
    ۳٫ When did you notice that your account was compromised?
    ۴٫ How many different devices are you playing from, and what models are they?

    Have a great day!

  40. سلام من ایمیل بهشون دادم برای تغیر وسوالات و ازم پرسیدن
    الان این پیام و دادن بهم
    Hello Challenger!
    Thanks for writing back to us and for being a loyal player! ?
    I see that you wish to switch the Google which is connected to your game. No worries mate, I’ve unlinked it as per your request!
    Furthermore, I suggest you connect it to your preferred Google account ASAP in order to avoid the risk of losing it.
    I really appreciate the interest shown towards the game and for staying in the loop. Please don’t hesitate to ask if you need any further assistance, I’m always happy to help you! ?
    I wish you good luck in the battles!
    خواهش میکنم کمک کنید….
    پاسخ به دیدگاه

    aDmin پاسخ در تاريخ آبان ۱۴ام, ۱۳۹۵ ۳:۵۷ ب.ظ:

    چیزه خاصی نیست زده شما از اکانت خود محافظت می کنید و تغییر ایمیل انجام دادید، مرسی!
    چی درخواست دادید؟

  41. سلام ایا میشه یک اکانت رو دوبار به یک جیمیل دیگر انتقال داد

    aDmin پاسخ در تاريخ آبان ۱۱ام, ۱۳۹۵ ۴:۰۱ ب.ظ:

    اره توی سایت هست بگرد

  42. Hello Challenger,

    Thanks for confirming.

    In this situation, I request you to log out from your current game center and Google account and login back with your new (desired) game center and Google account let me know so that I can unlink the current game center and Google account. Once I unlink the current accounts, your game will automatically get connected to your new desired account.

    Hope to hear from you soon!

  43. سلام ببخشید من نمیدونستم میتونم فارسی بنویسم و اینگلیسی فرستادم و جوابشم اومد من اینگلیسیم خوب نیست و نتونستم معنیش کنم میتونم تو قسمت نظرات بنویسم و شما معنیش کنید واسم؟

    aDmin پاسخ در تاريخ مهر ۲۱ام, ۱۳۹۵ ۱۱:۲۳ ب.ظ:

    بلع عزیز بفرستید وظیفست

  44. سلام من جیمیلی که کلش رویالم روش ذخیره شده رو هک کردن
    خواستم بدونم از این روش میشه جیمیل رو تغییر داد؟؟؟؟؟؟؟
    لطفا سریع پاسخ بدید
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    aDmin پاسخ در تاريخ مهر ۲۰ام, ۱۳۹۵ ۱۱:۵۶ ق.ظ:

    اره

  45. سلام لطفا مال جدید ترین اپ رو بزارید . همچین جمله ای نیست

    aDmin پاسخ در تاريخ مهر ۱۶ام, ۱۳۹۵ ۹:۳۵ ب.ظ:

    چشم درست می کنیم

  46. سلام ..خسته نباشید..من همون کاری که گفتید انجام دادم..ایمیل زدم بهشون..هم فارسی ایمیل زدم هم انگلیسی..ولی هنوز جواب ایمیلم رو ندادن..میخوام بدونم چند روز طول میکشه تا جواب ایمیلم رو بدن..در ضمن من تاریخ دقیق شروع بازی رو یادم نمیاد باید چیکار کنم..

    aDmin پاسخ در تاريخ مهر ۱۳ام, ۱۳۹۵ ۱:۱۱ ب.ظ:

    ۱- ۲۴ ساعت تا ۷۲ ساعت
    ۲- حدودی بگید ! ماه یا سالشو

  47. من به کلش رویال برای تغییر جیمیل سینک شده نامه زدم و ازم سوال پرسید و به خوبی جواب دادم .بعد گفت میتونی عوض کنی جیمیلت رو حالا باید چیکار کنم عوض شه؟

    aDmin پاسخ در تاريخ مهر ۲ام, ۱۳۹۵ ۳:۱۷ ب.ظ:

    خب یه جیمیل جدید بسازید بازی رو سیو کنید.

  48. ببخشید من به اعبارتی جیمیلم هک شده و نمیتوم وارد اکانتم بشم ایا راهی هست که من بخوام اکانتمو از اون جیمیل بردارم اکانتم لول ۱۱ بود با تشکر

    aDmin پاسخ در تاريخ شهریور ۳۱ام, ۱۳۹۵ ۱۲:۳۹ ب.ظ:

    یه اکانت + جیمیل جدید بسازید و بازیابی کنید.

  49. ممنون از شما…یه سوال دیگه در ادامه سوال قبلیم…اق من قبلا یک بار دسترسی کلش رویالمو از جیمیلم قطع کردم…یعنی کاری کردم که اکانت دیگه به جیمیلم سینک نبود اما بعدا دوباره با گوگل سینگ کردم….رفتم تو رسید هام دیدم رسید همه ی بازی هام هست غیر از رسید کلش رویالم….حالا چیکار کنم که رسید کلش رویالم نیس؟ یا مثلا میتونم کاری کنم دوباره رسید های کلش رویالم رو به دست بیارم؟ یا میتونم دوباره رسید جدید بسازم براشون بفرستم؟

    aDmin پاسخ در تاريخ شهریور ۲۰ام, ۱۳۹۵ ۱:۰۱ ب.ظ:

    هیچ راهی نداره جز از اونجا که خریدید بگیرید

  50. میشه راهنمایی کنید که چی گفته…ممنون
    Hi again Alireza,

    Thanks for getting back to me with the screenshots. Unfortunately these are not the screenshot receipts of your Clash Royale account. I see that you provided me with some receipts of CoC, but we will need this accounts first ever purchase receipt.

    Please note: no purchases are necessary to find this information, as even free downloads are listed on the iTunes Purchase History screen.

    If unsure on how to access your Purchase History, please follow these instructions (https://support.apple.com/en-us/HT204088).

    After finding when you downloaded Clash Royale, take a screen grab and submit it with your message. I’ll use this to verify your account details.

    Keep me posted! 🙂

    Thanks again!

    aDmin پاسخ در تاريخ شهریور ۱۹ام, ۱۳۹۵ ۱:۳۶ ب.ظ:

    نوشته از جایی که جم خریدید ، رسید بگیرید در این صورت اکانت شما برنمیگرده !

  51. ببخشید کارایی که گفتید انجام دادم این پیام برام اومد که براتون به صورت عکس ارسال کردم ممنون میشم کمکم کنین

    aDmin پاسخ در تاريخ شهریور ۱۶ام, ۱۳۹۵ ۴:۳۵ ب.ظ:

    جواب تلگرام دادیم !

  52. با سلام
    ببخشید جیمیل منو هک کردن و من نمی تونم به جیمیل دسترسی داشته باشم ولی می تونم با اکانتم بازی کنم چون رو وقتی هک کردنش رو اون اکانت بودم ببخشید میشه اکانتم رو دوباره پس بگیرم و جیمیل دیگری ذخیرش کنم ممنون میشم کمکم کنین

    aDmin پاسخ در تاريخ شهریور ۱۶ام, ۱۳۹۵ ۴:۳۵ ب.ظ:

    جواب تلگرام دادم….

  53. سلام من چطور میتوانم اکانتم رو باید یک اکانته دیگم عوض کنم

    aDmin پاسخ در تاريخ شهریور ۱۲ام, ۱۳۹۵ ۲:۴۶ ب.ظ:

    تعویض کنید فقط مراقب باشید اکانتو از فرد بگیرید !!

  54. ککککککمممممممممممککککککککککک
    Hi Challenger,
    Thanks for your reply!
    I am sorry without the verification details we are unable to proceed further. It’s mandatory that we have all the information necessary to verify ownership. If you should remember the details in future please do not hesitate to contact us. We will be happy to assist you.
    Thanks for understanding.
    Best Regards,
    این یعنی چی

  55. Hi Challenger,

    Thank you for being part of Clash Royale family.

    I know you need to change the Google ID of your account, I will do my level best to switch your game progress to another account.

    In order to do that, I would need some information related to your account. This helps ensure that your account finds its way to the right owner. We don’t want it falling into the wrong hands!

    Please reply with the following information to change your email ID of your account.

    • Approximate date and time of your last playing session: 
    • When (mm/yyyy) and where (city & country) did you create your lost account? 
    • How many different devices are you playing from, and what models are they? 
    • If you ever bought gems, please attach a full copy of the iTunes/Play Store receipt for your first ever order.

    For guides on how to recover receipts, go here for iOS orders (https://support.apple.com/en-us/HT204088), and here for Android (https://support.google.com/googleplay/answer/2850369?hl=en&ref_topic=3245921) orders.

    Please answer all above questions! We cannot query your account without them.  

    I will cross-reference your answers with our data and reply ASAP.

    Best regards,چی‌گفته

    aDmin پاسخ در تاريخ شهریور ۶ام, ۱۳۹۵ ۴:۳۸ ب.ظ:

    تو نظرات جواب دادیدم

  56. ککککککمممممممممممککککککککککک
    Hi Challenger,

    Thanks for your reply!

    I am sorry without the verification details we are unable to proceed further. It’s mandatory that we have all the information necessary to verify ownership. If you should remember the details in future please do not hesitate to contact us. We will be happy to assist you.

    Thanks for understanding.

    Best Regards,

  57. ککککککمممممممممممککککککککککک
    .Hello Supercell Support Team

    I’m using my real name in game as the nickname and I am always feeling uncomfortable because of this

    I really want to change my name from * to ^ as I don’t want to reveal anything about me

    If you want, I always can send you a copy of my ID Card

    !Thank you very much

    aDmin پاسخ در تاريخ شهریور ۱ام, ۱۳۹۵ ۱۱:۱۴ ق.ظ:

    از اسمتون ایراد گرفته

    علی پاسخ در تاريخ شهریور ۳ام, ۱۳۹۵ ۹:۵۹ ق.ظ:

    چه ایرادی

  58. Hello Challenger,

    I appreciate you for the information!

    I am really glad to assist you today! as per the request I’ve removed the Google account from the current account (to(-)id) XP9. I request you to save the game progress with unique Google + ID to prevent losing the account in future.

    It was my pleasure assisting you:) and see you in the Arena!

    Have a delightful day, سلام من همه کارهایی که بالا گفته بودید رو انجام دادم این پیغام اومد اگه میشه راهنماییم کنید چیکار کنم مرسی

    aDmin پاسخ در تاريخ مرداد ۳۱ام, ۱۳۹۵ ۸:۱۱ ب.ظ:

    سلام توی تلگرام جوابتون رو دادم.

  59. Greetings!

    We haven´t heard from you in a while. If there is still something we can help you with, feel free to re-open this issue by tapping “no” and let us know what else we can do for you. Otherwise, have a great day!

    Your Supercell Support Teamاین پیام اومده

  60. کجا گفتین من نمیبینم هرجا گفتن گفتیدتونضرات هس میشه به من یکی بگید

  61. سلام من ایمیل دادم اسممو عوض نکرد جواب داد
    Hi Challenger ,

    Thank you for your message.

    I am extremely sorry to hear that your account has been compromised and I understand how frustrating this must be.

    This happens after revealing your Google+ account login details. With your information, others can get access to your account, subsequently stealing your data.

    That is why we need to make sure that the rightful owner recovers the compromised account. To verify this, we would like to ask you some questions to confirm that this account is yours and was created by you:

    • When (which month) did you start playing this account?
    • Where (which city) did you create the account?
    • When did you notice that your account was compromised?
    • How many different devices are you playing from, and what models are they?.

    With regards to the name change, we can change the player name only when it is a Full name or if it is an offensive one. Your case doesn’t meet the criteria, so I’m afraid no name change is on the way.

    After receiving your answers, we’ll determine the status of your account and reply as soon as possible.

    Have an awesome weekend and enjoy the Epic Sunday ?!!!

    لطفا کمکم کنید

    aDmin پاسخ در تاريخ مرداد ۳۱ام, ۱۳۹۵ ۱:۵۰ ب.ظ:

    تو نظرات هست

  62. واسه من این گذینه رو نداره

  63. Hey Challenger,

    Thank you for your message.

    In order to make changes on players accounts, we need to verify the original owner is the one contacting us about changing details.

    Please get back to me with all of the following information about your account:
    ۱٫ When (month / year) and where (city / country) did you create it?
    ۲٫ What devices (model number) do you use to play the account? Please list all of the devices you have used with the account.
    ۳٫ If you ever made a gem purchase on your account, please also send me a copy of your first gem order. If you don’t know where to look for it, click here for instructions on iOS orders (http://support.apple.com/kb/ht2727), and here for instructions on Android orders (https://support.google.com/googleplay/answer/2850369?hl=en&ref_topic=3245921).

    I will cross-reference these details with the data in our systems and then get back to you as soon as I can.

    Best regards,اینو برام فرستاده سوپرسل معنیش چیه

    aDmin پاسخ در تاريخ مرداد ۲۷ام, ۱۳۹۵ ۹:۰۰ ب.ظ:

    تو نظرات هست دوست عزیز

  64. سلام گزینه how do I transfer برای من نیست چیکار باید بکنم؟لطفا بگید

    aDmin پاسخ در تاريخ مرداد ۲۷ام, ۱۳۹۵ ۸:۵۹ ب.ظ:

    مگه میشه یه عکس بدید !

  65. Hey Challenger,

    Thanks for your confirmation.

    Goog news! As per your request, I have gone ahead and removed your old Google+ account from your game “renger”, you can go ahead reconnect the game with your new Google+ account.

    Here are the steps to connect your game to the new Google+ account,

    ۱٫ Open the Google Play app on your device
    ۲٫ Log in!
    ۳٫ Open the game, and enter the in-game settings
    ۴٫ Press the Google Play sign in button to connect your game to Google Play.
    Your game is now set to save automatically.

    I hope this help you. Keep your love for Royal alive and enjoy the game with the new features. In the meantime, our Game team will keep the good stuff coming.

    Do not hesitate to contact us again via the Help button in Clash Royale if you have any future issues in the game.

    Have a lovely ? day!☺️☺️
    این پیام یعنی چی؟

    aDmin پاسخ در تاريخ مرداد ۲۰ام, ۱۳۹۵ ۷:۵۰ ب.ظ:

    جوابش تو نظرات هست

  66. کمممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممک
    Hello Challenger,

    Thanks for believing us and messaging again!

    I am really glad to assist you today! No more worries as per your request I have now removed your old Google+ account from your Game account. You can now reconnect it to your new Google+ account!

    Please note that Google+ only supports one game per account, and that you will need a different Google+ account for each new game you play on other devices.

    To connect your game account to Google+, open the Google+ app on your device and make sure you are logged in. After this, open Clash Royale and go to the in-game setting. Press the Google+ sign in button to connect your game to Google+.

    Note:Before you connect your account to new Google+ ID please update your Google play app to latest version and then link it.

    If you have any more questions, comments or concerns, please don’t hesitate to reply.
    Thank you for the continued patience and understanding!

    It was nice assisting you and see you in the Arena!

    Have a delightful day and have fun playing!!

    aDmin پاسخ در تاريخ مرداد ۲۰ام, ۱۳۹۵ ۷:۵۰ ب.ظ:

    میگه از گوگل پلاس به اکاننتون وصل شید

  67. hello Challenger,
    Glad to hear from you again!
    I checked your “renger” level 8 game account and found that again you connected your account with same Google+ ID.
    I will clear the old Google+ account connection in your current game before I do that, I would request you to login to your desired Google+ ID. So that we can remove your Google+ account which is currently linked to your game.
    So, please get back to us with the confirmation once you have login with the desired Google+ ID.
    Hope to hear from you soon.
    Best regards,
    سلام واسه تغییر جیمیل پیام داده بودم این واسم اومده باید چی کار کنم
    پاسخ به دیدگاه

    aDmin پاسخ در تاريخ مرداد ۱۹ام, ۱۳۹۵ ۱۱:۴۷ ب.ظ:

    بنویسید
    Yes I am confirm

  68. سلام این یعنی چی
    Hey Mohammad,

    Thanks for reaching out to us with the details.

    The Happy news is that you’ve provided all the details that were necessary for the verification and you’ve been missed out only with the Creation month of your village, The creation year you’ve provided is matching and only for the month we’re experiencing the differences.

    No need to worry, I’ll guide you through this. I can give you piece of advice to find the Month of game account creation – as soon as you download the Clash of Clans game on your device you will receive an email or notification regarding the game to the particular registered Google plus account. You can check when(month/year) you have downloaded and created your account here.

    You can also recall how you came to know about the game and decided to download and play the game. These things will help you to remember when you created the village or started playing the village.

    Awaiting your response.

    Clash On!

    aDmin پاسخ در تاريخ مرداد ۱۶ام, ۱۳۹۵ ۹:۳۷ ب.ظ:

    تاریخ های دقیق رو نگفتید.

  69. ممنون میشم بگید چی گفتن اخه شما گفتید چیزیئ که گفتن اینجا بنویسید ما ترجمه میکنیم

  70. سلام این پیامی بود که به من دادند

  71. ۱i understand that you want to change the google plus account linked with your account.kindly note that in these cases we need to make sure that the verify this, we will need the following details.

    when did you start playing on this account?
    where did you create the account?
    what device(s) do you use play the account?
    first games purchase receipt (if any)
    i will cross-reference your details with the data in our system and reply ASAP
    hope to hear from you soon

  72. سلام من یه اکانت کلش رویال دارم که رو یه جیمیل ذخیره هست میشه اینو از اول ریست کنم که بازی از اول بیاد بدون اینکه جیمیل مشکلی پیش بیاد براش. فقط میخوام اکانتم از اول بیاد لطفا جواب بدید

  73. بعداز اینکه حسابمو به گوگل پلاس وصل شد چه کا کنم

  74. چجوری گوگل پلاس رو به بازی وصل کنم

  75. از کدوم قسمت گوگل پلاس اسکرین شات بگیرم

    aDmin پاسخ در تاريخ مرداد ۱۲ام, ۱۳۹۵ ۱۰:۴۴ ب.ظ:

    اینجا زده که گوگل پلاس رو به بازی اصلیتون وصل کنید !

  76. سلام من خواستم جیمیل بازیمو تغییر بدم این پیام واسم اومده
    Hi chenger

    Thanks for reaching out to us
    I am pleased to infrom you that i have unlinked your google+ account successfully the desired google+ account
    To connect to google+ please login to the desired google account and launch the game go to the ln_game setting < tap on connected butten and seclet the approprate google+ this will automatically connect the game to the google+ account.
    Please let me know if you have any other questions or comments
    Best regards

    aDmin پاسخ در تاريخ مرداد ۱۲ام, ۱۳۹۵ ۱:۵۶ ب.ظ:

    تو نظرات هست

  77. ببخشید اینقدر غلط املایی دارم

  78. سلام من به فارسی چیام فرستادم ولی متوجه نشدم چی میگن پیامشون این بود
    thank you very much for your message.At this time h am unable to provide an answer in your language
    can you please submit a new support ticket in any of these supported languages:English/french/German /Italian/Arabic/Portuguese/Spanish/Turkish/dutch/Russian/Korean/Chinese/and Japanese?

    once you do i will help out as soon as possible.

    regards
    یک پیام فارسی هم گفت
    مدتی است از شما خبر نداریم.اگر همپنان موردی وجود دارد که می توانیم به شما کمک کنیم با ضربه زدن روی خیر این مشکل را دوباره باز منید و به ما لگویید چه کمک دیگری میتوانیم لکنیم در غیر اینصورت روز خوبی داشته باشید

    من فارسی گفتم نمیدونم اینا چی گفتن.
    مون پیامی که خودتون گفتید بفرستم ؟

  79. سلام من انگلیسیم خوب نیست نمیتونم جواب سوال هارو بدم اگه چیزی گفتن شما میتونی کمک کنی

    aDmin پاسخ در تاريخ مرداد ۴ام, ۱۳۹۵ ۹:۲۵ ق.ظ:

    بله شما انگلیسیشو بزارید اینجا

  80. اینم اینگلیسیشHi again,

    Welcome back!

    No more worries, we’ve removed the Google Play account associated with your account. At this time, we’ll need you to carefully follow these instructions:

    ۱٫ Make sure you log out the OLD Google Play ID from every device you play Clash Royale with.
    ۲٫ After logging out of the unwanted ID, login to the NEW ID you’d like to save your account’s progress on (again, on each device)
    ۳٫ Once you’re logged in, simply open Clash Royale through the Google Play Store
    Follow these steps correctly and you will load your account.

    Please keep us posted if you have any other issues, we’ll be in touch!

    It was nice assisting you:)

  81. اقا خواهش میکنم یکی به من جواب بده بهش پیامرو دادم بهم این پیامو داده باید چکارکنم سلام دوباره،

    خوش آمدید!

    بدون نگرانی، ما از حساب Google Play مرتبط با حساب کاربری خود را حذف کردیم. در این زمان، ما به شما باید به دقت دنبال این دستورالعمل:

    ۱٫ اطمینان حاصل کنید که شما از سیستم خارج شوید قدیمی گوگل ID بازی از هر دستگاه که شما بازی برخورد رویال با.
    ۲٫ پس از ورود از شناسه های ناخواسته، ورود به ID جدید شما می خواهم به صرفه جویی در پیشرفت حساب خود را بر روی (دوباره، در هر دستگاه)
    ۳٫ هنگامی که شما به سیستم وارد شده، برخورد به سادگی باز رویال از طریق فروشگاه Google Play
    این مراحل را به درستی دنبال و شما حساب خود را بارگذاری.

    لطفا ما را نوشته اگر شما هر گونه مسائل دیگر، ما در تماس باشد!
    Translate
    آن را خوب کمک به شما بود

    aDmin پاسخ در تاريخ تیر ۲۹ام, ۱۳۹۵ ۵:۳۶ ب.ظ:

    انگلیش رو بدید 😐
    فارسیش ناجوره:)))

  82. تو اون بخشی که نوشته اسم و ایمیل
    اسم رو خودش مینویسه ولی تو اون قسمت ایمیل،ایمیل جدیدی که میخوایم بهش انتقالش بدیم رو بنویسیم؟

    aDmin پاسخ در تاريخ تیر ۲۷ام, ۱۳۹۵ ۱۲:۱۳ ب.ظ:

    نه فرقی نداره

  83. ممنون میشم راهنمایی کنید که چه جوابی باید بدم

  84. ممنون سایت بسیار عالی تون
    ممنون میشم برام ترجمه کنید
    با تشکر از مدیریت عالیتون
    Hello Challenger,

    Thanks for taking the time to contact us regarding this matter!

    We need loyal players like you. I can see your passion towards the game as you have spent your time on it and you have progressed to this level. ???

    In order, to switch your game account to your preferred Google+ account, I request you to confirm that you are signed into your new Google+ account and you have logged out from the other Google+ account which is connected to the game account.

    Once you have notified me of this, I will clear the Google+ connection from your game account and your game account will then automatically link itself to your personal Google+ account.

    We hope to hear from you soon.

    Have a pleasant day!

  85. اقا من حواسم نبود زدم yes الان باید چیکار کنم

    aDmin پاسخ در تاريخ تیر ۱۵ام, ۱۳۹۵ ۸:۳۳ ب.ظ:

    دوباره براشون ارسال کنید

  86. یا حداقل بگید من چجوری به سوپرسل فارسی پیام بدم

  87. Hey Challenger,

    Thanks for your message and being a part of Clash Royale family

    I get that you wish to change your Google play account that is linked to your game “HELL BOY”, Kindly note that in these cases we need to make sure that the rightful owner is contacting us.

    To verify this we would like to ask you some questions to confirm that this account is yours and was created by you:

    – Why you wish to change your google play account that is linked to the game.
    – When did you start playing on this account?
    – Where (which city) did you create the account?
    – What device(s) do you use to play the account?
    – Receipt of your first purchase of gems for this account. If you don’t know where to look for it, check out http://support.apple.com/kb/ht2727 , if you made the order on iOS; if you used Android, head over to https://support.google.com/googleplay/answer/2850369?hl=en&ref_topic=3245921 .

    Get back to me with every information ASAP so that I can assist you further.

    Best,

    aDmin پاسخ در تاريخ تیر ۱۲ام, ۱۳۹۵ ۱:۲۸ ب.ظ:

    داداش من ۲۰۰ بار اینو پایین نوشتم میشه یه نگاه بندزید خب 😐

  88. با سلام من به سوپرسل پیام دادم برای تعویض و اونا هم جوابمو دادن ولی نمیفهمم جی میخوان میشه بهم کمک کنید
    متنش اینه

  89. سلام اینو برا من نوشته…ترجمش چی میشه
    Hi Masoud,

    Thanks for your message and for playing Clash Royale!

    I understand that you want to switch the Google account linked to your account “king”. To verify, we will need to ask you some questions to confirm that this account is yours and was created by you:

    • When (month & year) did you create the account?
    • Where (which country) did you create the account?
    • What device(s) model# do you use to play the game (Brand name like Samsung like GT-9082, iPhone)?
    • Reason to change the account.

    I hope to hear back from you soon.

    Have a great day!

    aDmin پاسخ در تاريخ تیر ۲ام, ۱۳۹۵ ۸:۰۹ ق.ظ:

    چند بار نوشتیم لطفا نظرات رو ببیند!!

  90. Hi Amir,

    Thanks for contacting us.

    I’m happy to help you to switch the Google + account, that is already linked to the game. However, before I proceed I would request you to kindly get back to us with the below details of the game:

    * When did you start playing on this account?
    * Where (which city) did you create the account?
    * What device(s) do you use to play the account?
    * Why do you want to change the Google account?

    Hope to hear from you soon.

    Best Regards,

    واسه ی من همچین پیامی اومد در جواب باید چی بنویسم؟؟؟؟ لطفا کمکم کنید

    aDmin پاسخ در تاريخ خرداد ۱۵ام, ۱۳۹۵ ۴:۵۶ ب.ظ:

    چند بار جواب دادیم
    شما می تونید فارسی هم با سوپرسل تماس بگیرید.

  91. سلام.خسته نباشید من همین کار را کردم سوپرسل بهم این پیام را داد
    Hi Challenger,

    Glad to hear from you today and thanks for playing Clash Royale!

    I know you want to change the Google Plus account linked to your account. Please be informed that we will be able to assist you to change the account. In these cases we need to make sure that the rightful owner of the game who wishes to switch the Google Plus account. To verify this, we will need a receipt of your purchase of gems (a screenshot from your iTunes/Google Wallet purchase history is also OK) for this account.

    In addition to the copy of the receipt, we would like to ask you some questions to confirm that this account is yours and was created by you:

    • When did you start playing on this account?
    • Where (which city) did you create the account?
    • What device(s) do you use to play the account?

    If you wish to change the Google plus account for Clash of Clans, you need to contact Clash of Clans support as we don’t have access.

    If you or someone you know is unable to contact COC via in-game messaging, please suggest that they use the following link:

    Clash of Clans Support (https://supercell.helpshift.com/a/clash-of-clans/?contact=1&p=web)

    After receiving the account information, our support will reply as soon as possible.

    I hope to hear from you soon!

    aDmin پاسخ در تاريخ خرداد ۸ام, ۱۳۹۵ ۲:۴۲ ب.ظ:

    به سوپرسل فارسی پیام بدید!

  92. سلام.خواهش میکنم جواب بدین این گزینه دیگه تو آپدیت جدید نیست.لطفا راهنمایی کنید چیکار باید بکنم تا بتونم جیمیلم رو تعقیر بدم؟

    aDmin پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۲۸ام, ۱۳۹۵ ۱:۳۵ ب.ظ:

    شما روی یکی از موضوعات کلیک کنید و به شما میگه این آموزش کمکتون کرد ؟ شما بزنید No و دکمه تماس با ما ظاهر میشه ، توی کانال تلگرامی عضو بشید آموزش هایی خوبی قرار میگیره

  93. سلام من اون گزینه ی how do l transfer رو پیدا نمیکنم لطفا کمکم کنیییید

  94. سلام.درخواست تغییر ایمیل دادم وسوپر سل پیام زیر رو برام فرستاده.لطفا بگید چکار کنم.
    Hi Chief,

    Thanks for reaching out to us.

    If that’s the case, then please be informed that there are some suspicious activity in your village. I will assist you in safeguarding your village by locking the village and you can use the code provided by us in order to recover the same.

    Before proceeding, we want to make sure that any compromised account gets to its original owner. In this case, we will still run a verification process to determine the ownership, in two steps.

    ۱٫ If you have not yet changed your Google Play (Android) and Game Center (iOS) passwords, do it NOW, and use secure passwords. It’s absolutely necessary to prevent third-party access in the future.
    ۲٫ We will need to ban this account for a short period, but not before you confirm and approve of this. After the ban is over, if we have not received any other requests for the concerned account, then we will proceed with the recovering process. This should make it safe from any unauthorized access.

    Please reply after you have changed your passwords, and to let me know that we may proceed with the ban. I would like to thank you for your patience in this case. As soon as we can confirm the ownership we will inform you.

    Remember: never, ever share your login information with anyone, no matter how good their intentions may seem.

    Best regards

  95. با سلام
    ابتدا به گوگل پلاس رفته و در Home بالا سمته چپ رفته و از id خود اسکرین شات گرقته و به سوپرسل بدهید

  96. در جواب این کاری ک شما گفتید انجام بده اینو گفتهHi Challenger,
    Thank you for writing to us.
    I have checked the details and you have requested to switch the Google play account and I see that your request is processed by removing the Google play ID. Unfortunately the account is connected to same Google play ID as it was not removed from your device
    I would request you to logout from the Google play account and login to the account on which you would like to link the game and contact us back so that I can remove the Google play ID.
    Thank you for your support.
    Regards,

  97. مشکلم همینه دیگه از بازار اپدیت کردم همه چیو ولی باز هم بازی های پلی میگفت باید گوگل پلی سرویس اپدیت بشه. فکر میکنم مال بازار اخرین ورژن نیست. اپ استور هم ارور میده اصلا لود نمیشه چه اپدیتش چه مال خود گوشیم.همینطور نمیتونم از اپدیت گوشی های دیگه استفاده کنم چون این اپ ها برای گوشی ها فرق داره. لطفا بگبد چطوری از طریق ایمیل دادن سیو کنم.

  98. مشکلم همینه دیگه از بازار اپدیت کردم همه چیو ولی باز هم بازی های پلی میگفت باید گوگل پلی سرویس اپدیت بشه. فکر میکنم مال بازار اخرین ورژن نیست. اپ استور هم ارور میده اصلا لود نمیشه چه اپدیتش چه مال خود گوشیم.همینطور نمیتونم از اپدیت گوشی های دیگه استفاده کنم چون این اپ ها برای گوشی ها فرق داره. لطفا بگبد چطوری از طریق ایمیل درخواست بدم؟

  99. برنامه بازی های پلی با جمیل کانکت نمیشه و اصلا وارد اون حساب نمیشه مثلا اگر از داخل خود بازی کانکت رو یزنم و جمیلم رو انتخاب کنم اون دایره فقط میچرخه و بعد چند دقیقه بازی دوباره میاد و هیچ اتفاقی نمی افته و دکمه کانکت قرمز باقی می مونه. قبلا که سبز بود هم وقتی وارد بازی میشدم بالای صفحه که مینویسه خوش امدید. لولش ۰ بود یعنی اصلا همگام سازی نشده بود.

    aDmin پاسخ در تاريخ فروردین ۴ام, ۱۳۹۵ ۶:۲۰ ب.ظ:

    اون باید موارد زیر رو آخرین آپدیتشون رو بگیرید.مشکل همه بود.
    Google Play Service
    Google play
    gmail

  100. سلام . با تشکر از وبسایتت
    من به دلیل مشکل نرم افزاری تو گوشیم نمیتونم اکانتمو تو جمیل سیو کنم . میخواستم بپرسم برای سیو کردن اکانت توی جمیل از کجا باید بهشون ایمیل بزنم و درخواست بدم؟

    aDmin پاسخ در تاريخ فروردین ۴ام, ۱۳۹۵ ۱:۱۲ ب.ظ:

    چه مشکلی در سیو کردن هست ؟!

  101. این آموزش در ۹۵% مواقع عملی نیست.

    aDmin پاسخ در تاريخ اسفند ۲۸ام, ۱۳۹۴ ۱۱:۴۲ ب.ظ:

    من با اکانت مولتی برای کلش رویال درخواست دادم پس از ۴ روز اوکی کردن !

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*

19 − دوازده =

x

شاید بپسندید

تغییرات آپدیت مهر ۹۶ کلش رویال

تغییرات آپدیت مهر ۹۶ کلش رویال با سلام و خسته نباشید خدمت ...