به کانال تلگرام سایت ما بپیوندید
خانه / آموزش / ارور Another device is connecting در کلش رویال

Clash-Royale-Problems-copy ارور Another device is connecting در کلش رویال

ارور Another device is connecting در کلش رویال

مشکلی که بعد از هک شدن اکانت کلش رویالتون پیش میاد ارور “Another device is connecting” می باشد.که فردی به اکانت شما وصل میشود و جم و بازیتون رو خراب می کنه !

دراین جا ما آموزشی قرار میدیم که تمامی کسانی که به اکانت شما وصل هستند رو با یک متن به سوپرسل از بین ببرید !

آموزش برطرف کردن مشگل لود شدن بازی شما در دیگر دستگاه ها

بخش اول :

photo_2016-03-16_14-04-41 ارور Another device is connecting در کلش رویال

وارد بخش زیر بشوید تا بتوانید با بخش پشتیبانی سوپرسل تماس حاصل کنید.

مانند تصاویر زیر برید تا بتونید به سوپرسل پیغامی که ما به شما میدیم رو به سوپرسل بگید.

نکته :  اگه گزینه No و Yes وجود نداشت به بخش های دیگه برید مانند battle, Lost Account و… برید.

photo_2016-03-16_14-04-36 ارور Another device is connecting در کلش رویال

photo_2016-07-28_14-41-57-copy ارور Another device is connecting در کلش رویال

photo_2016-07-28_14-41-52-copy ارور Another device is connecting در کلش رویال

photo_2016-03-16_14-04-33 ارور Another device is connecting در کلش رویال
در پیام به صورت زیر بنویسید :

Hi

There is a guy keep using my account, spending my Gems and ruining my game. I am sure that he/she is not either my friend or my family member. Please help me prevent him from ruining my village
Here are some information of my account to prove that I’m the owner

– I created my account in <در این قسمت باید تازیخ ساخت اکانت خود را بنویسید به عنوان مثال December 2015>.

– My nickname in game is: <اسم شما در بازی حالا به هر زبانی که هست دقیق بنویسید>

– My Clan in game is: <نام کلن خود را بنویسید>

– My Clan Tag is: <تگ کلن خود را دقیق با # بنویسید>
Thank you

در واقع با این پیغام شما میگید که شخصی وارد اکانت من میشه و بازی من رو به هم میریزه !
نکته :
بعد از ارسال ایمیل  ۲۴ ساعت تا ۴۸  زمان میبرد که به ایمیل شما پاسخ دهند
بعد از ارسال پیام به احتمال زیاد بازی شما قفل شود و حتما قبل از ارسال ایمیل پسورد خود را تعویض کنید تا بعد از قفل شدن با پسورد جدید بتوانید به راحتی وارد اکانت خود شوید.
تیم پشتیبانی برای شما کدی را ارسال خواهند کرد که با استفاده از آن کد میتوانید وارد اکانت خود شوید.

برای حفظ اکانت خود همیشه به یاد داشته باشید:

هرگز از دیگران اکانت خریداری نکنید.
هرگز اطلاعات خود را با دیگران به اشتراک نگذارید.
هرگز از سایتهایی که با دادن جم و هک و . . . ایمیل و اطلاعات شمارا میگیرند استفاده نکنید!تمامی آنها دروغ و تقلبی هستند!
هرگز در دستگاهای دیگر از اکانت خود استفاده نکنید
سوپرسل هرگز نیازی به ایمیل و پسورد شما ندارد

امیدوارم که اکانتتون برگرده ، مشکلی داشتید در قسمت نظرات یا کانال تلگرامی مطرح کنید.

نظر یا انتقادی درباره “ارور Another device is connecting در کلش رویال” داشتید در کانال تلگرامی مطرح کنید.

 

 

درباره aDmin

5 دیدگاه

  1. Hello and thanks for getting back to me. 

    We want to make sure that any compromised accounts return to their rightful owners. So to proceed, we’re running a verification process to help determine ownership.

    This means we will have to close this account for a short while. If we don’t receive any other requests for the account during this period of time, we will proceed with the recovery process. This will verify that it’s safe from any unauthorized access.

    Please reply to let me know that we may proceed with the temporary ban! 

    Looking forward to hearing from you again.

    iani chi in???????????

  2. سلام من اکانتم هک شده ومىخوام برش گردونم باىد همىن پىغامو بفرستم راستى من نمىدونم اکانتمو کى ساختم لطفا کمک کنىد

    aDmin پاسخ در تاريخ مرداد ۱۹ام, ۱۳۹۵ ۱۱:۴۷ ب.ظ:

    حدود بزنید ففط ماه رو با سال بگید کافیه
    ۲۰۱۶/۸ مثلا

    ماجد پاسخ در تاريخ مرداد ۲۶ام, ۱۳۹۵ ۱۱:۲۳ ق.ظ:

    ىعنى همىن پىغام بالا رو بفرستم مىتونم برش گردونم

    aDmin پاسخ در تاريخ مرداد ۲۷ام, ۱۳۹۵ ۸:۰۷ ق.ظ:

    بله

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*

هفده − یازده =

x

شاید بپسندید

اپدیت ۵ اردیبهشت کلش رویال

**دانلود آپدیت جدید در انتهای پست** اپدیت ۵ اردیبهشت کلش رویال تغییرات ...